Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

Διαφημιστικό αποσμητικού με σενάριο που θα ζήλευε και το ... candid camera!


Γνωστή εταιρεία καλλυντικών σκέφτηκε έναν πρωτότυπο τρόπο να διαφημίσει το προϊόν της.
 
Το σενάριο του τηλεοπτικού διαφημιστικού σποτ περιλαμβάνει το χώρο αναμονής ενός αεροδρομίου, ένα θύμα και πολλούς "επιβάτες" που φυσικά είναι γνώστες της φάρσας.
 
 
 
 

Όπως θα δείτε στο ακόλουθο βίντεο, τα υποψήφια θύματα φωτογραφίζονται εν αγνοία τους και στη συνέχεια παρατηρούν ότι η φωτογραφία τους φιγουράρει στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και στις πρώτες ειδήσεις τηλεοπτικών καναλιών ως άτομα που διώκονται από την αστυνομία για αδικήματα.
 
Η έκπληξή τους κορυφώνεται όταν τους πλησιάζουν αστυνομικοί και αντί για χειροπέδες, τους δίνουν αποσμητικά.
 
Όταν το τμήμα μάρκετινγκ έχει ... έμπνευση.
 
Απολαύστε το βίντεο: